Na ceste, pri vás 365 dní v roku

Zákaznícke centrum je kontaktný bod spoločnosti Iveco, ktorý vám pomáha dopraviť cestujúcich a tovar úplne v pohode počas celej životnosti vozidla. V prípade poruchy si zavolaním na bezplatné telefónne číslo môžete vyžiadať cestnú asistenčnú službu v 31 európskych krajinách. Tím 80 operátorov zaručuje okamžitú odozvu v desiatich jazykoch a rýchle riešenie akéhokoľvek problému (aktiváciou servisného centra Iveco najbližšie k miestu poruchy a najvhodnejšieho pre vozidlo). V 80 % prípadov príjme operátor hovor za menej ako 20 sekúnd. Počas zásahu (či už ide o malú opravu na mieste alebo odtiahnutie a následnú opravu v dielni) centrum kontroluje postup, poskytuje informácie a garantuje, že vozidlo je opäť v prevádzke čo najskôr. Skôr, než kontaktujete zákaznícke centrum uistite sa, že máte dokumenty od vozidla po ruke, snažte sa zistiť maximum informácií o vašej polohe (v blízkosti akého mesta alebo výjazde z diaľnice sa nachádzate). Keď hovoríte s naším operátorom povedzte všetky požadované informácie, popíšte povahu problému čo najpresnejšie. To umožní aktivovať pomoc pre vás rýchlejšie. Na konci hovoru dostanete číslo súboru, ktoré vám tiež umožní sledovať postup prostredníctvom internetu. Užívatelia mobilných liniek slovenských operátorov voľte číslo 0039 011 2740866 V 80 % PRÍPADOV JE VOZIDLO SPÄŤ NA CESTE ZA MENEJ AKO 8 HODÍN